תיעוד • "חיילים עוצרים פלסטיני שחשדו בו לשווא ביידוי אבנים"

    דוד לזר 8 Comment on תיעוד • "חיילים עוצרים פלסטיני שחשדו בו לשווא ביידוי אבנים"
    11:36
    12.05.24
    רחל פסטג No Comments on מיכל כהן חי: איך להחזיר את האיזון לחיינו?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ארגון השמאל 'בצלם' מציג היום (שישי) סרטון המתעד מעצר פלסטיני על ידי חיילי צה"ל באל בירה, לטענת הארגון, הפלסטיני נעצר ללא שום עילה וכי שניתן לראות בתיעוד, ובהמשך הוא שהה במעצר למשך חמישה ימים.

    "אנסאר עאסי, בן 25, עובד בחברה למוצרי ניקיון באל בירה. בתאריך 6.10, כאשר היה בעבודתו, התרחשו עימותים בין חיילים וצעירים פלסטינים באיזור. בשלב מסוים כאשר עאסי עמד בפתח מחסן בו הוא עובד הבחינו בו חיילים, והחלו לעצור אותו תוך שהם תוקפים אותו באלימות קשה בבעיטות ומכים בו בכלי נשקם. האירוע תועד על ידי מצלמות האבטחה של מקום העבודה. כתוצאה מהתקיפה האלימה נגרמו לו חבלות והוא טופל בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים", סיפרו ב'בצלם'.

    עוד טענו כי "עאסי הוחזק במעצר למשך יומיים לפני שהובא לחקירה במשטרת שער בנימין, שם אמרו לו החוקרים כי שלושה חיילים העידו שזיהו אותו מיידה אבנים. בחקירתו הכחיש את האשמות השווא אולם המשטרה לא טרחה לנסות לאמת את גירסתו, למרות זמינות התיעוד ממצלמות האבטחה. רק לאחר דיון הארכת מעצר בבית המשפט הצבאי בעופר, שבו הבהיר עורך דינו כי קיים תיעוד של התקרית, הסכימה המשטרה לצפות בחומר".

    צפו בתיעוד:



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      מצויין, צריך לעשות אותו דבר ל"בצלם"!

    2. 7

      מי אמור לסבול מזריקת אבנים, לא הם?!

    3. 6

      שהם זורקים אבנים אנחנו והם סובלים!
      ככה זה במלחמה שתי הצדדים מפסידים

    4. 5

      בטח הם חתכו את תחילת הסרטון…. כהוא זורק על החיילים טישו וחומרי ניקיון, רואים אחכ שהוא מכניס את הקרטונים שהיו בחוץ שלא יראו שהוא זרק….
      מגיע לו!!!!!!!!!!

    5. 4

      האם לפני שהוא נכנס לחנות הוא לא זרק
      אולי הוא רק ברח לשם

    6. 3

      רשעים ה"בצלם" האלו. אדם תמים לא היה כ"כ חושש ממעצר כמו שרואים בתחילת הסרט (זה נראה שהוא מתכונן למעצרו), ובקשר לאלימות אם לא היה מתנגד כ"כ לא היה חוטף בהתאם.

    7. 2

      רואים שהוא בלחץ כבר לפני

    8. 1

      ככה בדיוק הערבים ירגעו, בדיוק ככה , בפרסום הזה של בצלם המנוולים, נכנס פחד בלב המסריח של הערבים המטונפים שיבינו שהיאהוד מג'נונים ולא כדאי להתעסק איתם, מצויין….
      זה בכלל לא רלוונטי לדיון אם זה מגיע לו או לא, יכול להיות שהוא לא עשה כלום אבל זה לא משנה כי מה לעשות וזה השפה היחידה שהחמורים הערבים מבינים?..???